torstai 2. joulukuuta 2010

goddess

Jos sä Delfiinijumala olet olemassa, anna mun onnistua ..



Aika mahtipäivä takana vissiin, tais olla eilenkin aika mahtipäivä..


emt, jotenkin vaan ihan mahtavaa nyt kaikki.


Ja naiset on kaikki nyt kauniita, nekin, jotka ei oo gay (what?).
EIKU KORJAAN: tänään on kaikki todella kaunista, ihan kaikki, ja sellaset söpöt tytöt jotka yleensäkin on söpöjä, on tänään tavallistakin söpömpiä, ja nyt mä vihdoin keksin mun tytölle sopivan lempinimen tänne blogiin, vaikka en tiedä mitä mieltä se on tästä, mut Vanilja.
Koska V nyt vaan on kaunis kirjain, mutta mikään V:llä alkava sana ei oikeastaan tiivistä sitä, millanen se tyttö on. Vanilja kuulostaa hyvältä, vaikka mä en tykkää vaniljajäätelöstä. Saa kelvata toistaiseksi, kyllä mun mielikuvitus keksii paremman, jos tää sama tilanne on päällä vielä ystävänpäivänäkin.
Ja hei, jos Vanilja ei oo mun elämässä millään tavalla vielä ystävänpäivänäkin, niin te blogilukijat saatte multa jokainen 2€. Koska mä ajattelin pitää sen siihen asti ja kauemminkin ja jos en onnistu, niin sitten häviän itselleni niin pahasti, että saatte kitistä multa rahaa. Mutta älkää sitten tahallaan sabokoiko tätä tahallaan, koska jos teette niin, niin sitten en maksa.




Hei muuten anteeks, etten oo vaivautunut selittämään mun blogilukijoille tosta delfiinistä. Se oli alunperin koulukavereiden kanssa heitetty läppä, jonka mukaan karmajumala onkin oikeasti delfiini, koska delfiinithän on todistetusti älykkäitä, joten mistä sitä tietää, vaikka jumala olisikin oikeasti delfiini ja nauraa meille ihmisille kun me ollaan niin tyhmiä, että palvotaan jotain ihan muita jumalia, ja hai on tietenkin sitten itse saatana.
ei enempää siitä läpästä, mä sain siitä silloin vaan sellasen idean, että jos yrittäisin oikein paljon hehkuttaa delfiinejä joka paikassa, niin voisinko saada vaikutettua sillä muodin valtavirtaan niin hyvin, että ensi kesään mennessä delfiinit olisivat muodissa, paitojen printeissä ja koruissa jne..

en oo tehnyt asialle vielä mitään, mutta tiedän, että käytännössä se olis mahdollista. jos esimerkiksi olisin muotilehdessä töissä, niin voisin ihan pokkana kirjoittaa artikkelin aiheesta "Delfiinit tulevat taas" jajajajajaja. oon varma, että onnistuisin. Tai vaihtoehtoisesti voisin alkaa vaatesuunnittelijaksi. Ja mulla on tapana saada mahdottomatkin asiat toteutettua ja toi olis ihan pikkujuttu monien muiden mun projektien rinnalla.

aa eiku, oonko mä taas vaan maaninen?
joka tapauksessa mä ajattelin nyt koko loppuillan kirjoitella eri keskustelupalstoille kehuja delfiinimuodista, joka tulee muotiin ihan pian, eli heti kun saan kirjoitettua niin moneen paikkaan, että valtamedia noteeraa sen.

vai jaksaisko sittenkään.. jos mä pitäisinkin tän delfiinijutun ihan itsellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti