keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Shout for a better tomorrow


Pieni toivonkipinä heräsi mun sisällä, alkoi yhtäkkiä tuntua siltä, että ehkä asiat ei ookaan nyt niin huonosti.
Okei, Vaniljan kanssa koko homma meni haaksirikkoon. Saatte multa 2€ ystävänpäivänä jos haluatte. Tai sitten voitte saada multa vaihtoehtoisesti haleja ja pusuja, koska mä oon taas vapaata riistaa.
En tiedä mitä varten oon mököttänyt vaikka kuinka monta päivää, on ollut aivan helvetin kurja oli taas, tänäänkin melkein koko päivän.
Hei ja en ehkä oo sanonut mitään, mutta oon viime aikoina pitänyt paljon yhteyttä exäni A:n kanssa, törmättiin sattumalta ja nyt on jotenkin tuntunut tosi hyvältä puhua sen kanssa, kaikki vanha on poissa, täysin poissa, en tunne pienintäkään katkeruutta sitä kohtaan edes niiden tavaroiden takia. Ja vitsi hei se onkin samanlainen kuin mä, en edes muistanut että se on NIIN samanlainen.
Miettikää esim tätä: tänään ajattelin, että voisin soittaa sille ja valittaa, että mulla on masispäivä, mutta sen sijaan menin ulos tupakalle ja kuuntelin mp3:sta. Jostain syystä kuitenkin kaivoin kännykän taskusta, niin arvatkaas kuka sillä hetkellä soitti. A soitti ja alkoi valittaa, että sillä on masispäivä. Minä siihen, että "niin mullakin, oon vaan luukuttanu mansonia niin kovalla että naapurit häiriintyy", ja A vastas siihen, että "mä oon tehny just samaa, kuunnellu mansonia ja odottanut, että koska joku naapuri tulee hakkaamaan ovea..."

Oltiin molemmat maattu koko päivä sängyssä itkua vääntäen. Aika hyvä sattuma tämä taasen.
Ja aaah taas joku sanoo mulle öisin neljältä, että "käy nukkumaan..." vittu oon niin kaivannut tota lausetta, eikä oo niin väliä kuka sen sanoo, kunhan joku tuudittaa mut siihen, mahtavaa.
Mä piristyin katsomalla kaverini Timbalandin kanssa Sisko tahtoisin jäädä. Mä nyt vaan tykkään Sara Melleristä ja varsinkin siitä Siirinä, että turha nyt hihitellä siellä sitä, että diggaan teinileffoja.
Ainakin mä sain jopa yltiömasentuneena keskittymiseni pysymään jossain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti