sunnuntai 19. joulukuuta 2010

weekend, check.

Vlopusta selvitty, yksi baarireissu ja tämän päivän krapula takana, boolia tuli kitattua ihan ammattilaisen tapaan.
Sukulaiset ja juhlavieraat oli ihan jees, selvisin hyvin kaikesta ja kaikki meni hyvin ja yllätys yllätys mun fiiliskin on nyt taas ihan uudessa nosteessa.
Tuntui hitsin hyvältä olla junassakin, oikein aloin odottamaan sitä että pääsen uudeksi vuodeksi reissuun.
Kaikki arjen huolet ja perusstressi haihtui, masennus väistyi ihan täysin, ja mä söin, voi hitto että oonkin syönyt eilen ja tänään. En ookaan täällä vielä mainostanut sitä, että mua masensi niin pahasti, ettei ruoka mennyt alas moneen päivään. Ei mua tosin haittaa, jos muutama kilo katoaa mystisesti. Antaa kadota vaan enemmänkin.
Tänään olin Tanjan luona ja katsottiin hömppää, eli Sinkkuelämää 2, en oikeesti sano mitään leffasta - . Olihan se ihan hauska toisaalta. Ei siinä muuten mitään, mutta kun mun maailmassa asiat ei mene noin (heh).

Vaniljalle jonkinmoinen anteeksipyyntö edellisestä blogipostauksestani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti