lauantai 11. joulukuuta 2010

Set me on fire

Kun puhuin aiemmin siitä, että haluan "pelastaa" jonkun... Se projekti on loppu nyt. Huono projekti olikin.

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
mä olen rakastunut! Pendulumin Set me on fire -biisiin (tähän sata sydäntä).

Olin eilen baarissa Tanjan ja Linnean kanssa, oli jotenkin kyl tosi mukavaa, näiden mimmien seurassa viihdyin muutenkin eilen tosi hyvin, jotenkin tosi jees nyt tämä.
Baarissa soi Pendulum ainakin kolme kertaa (kukahan sitä kävi toivomassa heh...).
Ja joku mies sanoi mua kauniiksi, eikun kaksi, kaksi miestä (toinen oli viel ihan kakara)...
toinen niistä oli jopa oikeesti tosi mukava, yritin käydä sen kanssa keskustelua jostain bändeistä, mutta sen tyttöystävä ei kai oikein diggaillu asiasta, koska se tuli siihen kanssa, mua ei tosin haitannut yhtään, koska en ollut aikeissa alkaa iskeä sitä miestä ehhehehhehehee, krapulaväsymystä ilmassa nyt. Sit se puhui jotain että se diggaa mun yleishabituksesta.. kysyin, että "ai onko mulla joku aura?" ja se vastas, että "joo, aura, just tota sanaa mä hain" .. haha.

1 kommentti:

  1. ja joo jos kaikki muut aina saa sata kehua päivässä, niin älkää kertoko mulle, tiedän että kaikki mun blogilukijat on kauniita :D

    VastaaPoista