torstai 11. marraskuuta 2010

bjargvættur


Mua vaivaa ihan käsittämätön juttu. Yhdellä mun tunnilla on tyttö, joka mun mielestä on täysin selvästi lesbo. On kamalaa, että määrittelen jonkun lesboksi pelkän ulkoisen olemuksen perusteella, mutta koska itsekin olen tyttö, joka tykkää tytöistä, niin mä kuitenkin ehkä saan tehdä päätelmiä jos haluan. Sen vaan huomaa ihan heti, heti kun näin sen niin tiesin täydellä varmuudella, eikä asiaa muuttanut se, että lesbotuttavani, joka istui vierelläni katsoi myös kyseistä tyttöä silmät pyöreinä ja kirjoitti vihkooni kissankokoisilla kirjaimilla "GAY!".
Jos kaksi lesboa määrittelee jonkun myös lesboksi, niin voiko silloin olla enää väärässä. Kaikki siinä tytössä huutaa mulle, että se ei ole pelkästään lesbo, vaan se on lisäksi todella tiukasti kaapissa ja seurustelee oman kämppiksensä kanssa. JEP. Nämä asiat vaan näkyy. Tottakai voin olla ihan täysin väärässä, siis armottoman väärässä, sehän voi olla hetero jajajaja vaikka sinkkukin ja ehkä ihan hirmu sosiaalinenkin, se vaan sit osaa salata noi asiat tosi hyvin.
Anyways mun henkilökohtainen oletus on, että sitä pelottaa ja sillä ei mee kovin hyvin (ehkä meneekin, enhän mä tiedä!), se ei käy paljoa koulussa, se ei puhu kenellekään oikein mitään jajajaja. MÄ HALUAN OLLA SEN YSTÄVÄ! HALUAN PUHUA SEN KANSSA. HALUAN ETTÄ SE LUOTTAA MUHUN JA PUHUU MULLE, SE TARVII JONKUN KENELLE PUHUA JOS ASIAT ON NIIN KUIN OLETAN NIIDEN OLEVAN. SE ON YKSINÄINEN. JA SURULLINEN. JA MÄ EN KESTÄ, KUN JOKU ON YKSINÄINEN JA SURULLINEN.
oho, sori vuodatus, mutta oon miettiny tätä samaa asiaa koko syksyn siitä asti kun se näin.
haluan pelastaa jonkun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti