perjantai 26. marraskuuta 2010

diibadaabaa

Skagen.
Haaveilen rantalomista, ja uimisesta, merestä, simpukoista yms. Olin tänään kaverin kanssa uimassa ja se oli aivan mahtavaa, vedessä on kivaa. Siellä oli sattumalta yhtä aikaa yksi tyttö mun koulusta ja mun pitäis kai joskus kertoa siitä, se on niin hassu, siis en tajua miks, mut mua alkaa aina naurattaa kun näen sen, kerron tästä joskus lisää ehkä.
Muuten kun aikaisemmin puhuin siitä yhdestä tytöstä, kenen epäilen olevan lesbo, ja kenen arvelen olevan todella yksinäinen yms. NIIN, mä nyt sitten päätin laittaa aluilleen "pelastusoperaation", eli haluan tietää mikä on homman nimi, ja joo en ajatellut alkaa iskeä sitä tms., haluan vaan mielenrauhan että sillä on kaikki ok, oli sitten lesbo tai ei.
Mutta jatkossa en varmaan puhu asiasta täällä, koska ajattelin tehdä vaitiololupauksen :D

Menin tänään äidin kanssa ajelulle ja sitten käytiin moikkaamassa paria äidin kaveria ja vilkaisin niiden asuntoja, ihan vaan huvikseni, jännää, ja sitten sorruttiin katseleen vähän vaatteita ja äiti osti mulle paidan, voih, tuun vissiin äidin kans tällä hetkellä hyvin toimeen. Muistatteko miten vaikeeta sen kanssa oli silloin kesällä?
En vielä tiedä mihin päädyn tänään, vietänkö koti-illan yksin tai jonkun kanssa vai lähdenkö jonnekin ottamaan kuppia. Vähän on kurkku kipeä kylläkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti