sunnuntai 10. lokakuuta 2010

another ten things

Jatkan listaa, koska just nyt mua vituttaa kaikki ja tarvin jotain, mihin keskittyä.

21. Inhoan tällä hetkellä kaikkia. Varsinkin mun äitiä, koska sen ideologia on suurinpiirtein tällainen: ihminen on kuin peruna, kasvattamalla se kasvaa. Mun ideologia on: kasvatus on siinä mielessä kyseenalainen juttu, että onhan se kiva, jos antaa hyvää roolimallia ja pyrkii suojelemaan lasta kaikelta paskalta ja yrittää kasvattaa siitä kunnon kansalaisen, mutta jotain rajaa, ei ihmiseltä voi kasvattaa pois sen omaa tahtoa ja valinnanvapautta. Sama mikä filosofiassa, onko Jumala olemassa, jos on ja jos Jumala päättää kaiken, niin onko ihminen silloin vain sätkynukke ilman valinnanvapautta. Mun äiti uskoo Jumalaan. Kyllä mäkin uskon Jumalaan, mutta mun Jumala on jokin ihan muu kuin mun äidin. Äiti ei myöskään hyväksy toisinajattelijoita.

22. Olen kapinallinen. Olen valmis taistelemaan omien tahtojen, omien mielipiteideni vuoksi. Mulla on vahva tahto silloin kun jotain oikeasti haluan tai jos joku yrittää sortaa mua.

23. Olisin halunnut isona näyttelijäksi. Haluaisin jatkuvasti muuttaa mun ulkonäköä ja omaksua uusia rooleja, opetella eri tyylejä, olla eri ihminen, ja osata se kaikki kunnolla. Haluaisin myös joskus olla näkymätön. Ehkä tämän takia mulla on niin paljon alter egojakin, valitettavasti ne vaan on löyhiä, koska kukaan ei jaksa näytellä koko ajan.

24. Haluaisin oman majakan. Haluaisin myös oman paratiisisaaren.

25. Olen maailman eniten huomionkipeä ihminen. Ja ehkä siinä sivussa narsistinen, itserakas paskiainen, siltä musta ainakin tuntuu nyt.

26. Sunnuntai ja maanantai on yleensä paskoja päiviä, mistähän sekin johtuu .....

27. Pilkunviilaajat on mun mielestä joskus ärsyttäviä.

28. Tiedän, että kuulostan taas siltä, että olen 5-v, ja siksi jätän tämän touhun tähän.

6 kommenttia:

  1. numero 24: aww! toi majakka siis. aww.

    VastaaPoista
  2. :D haluan myös oman saaren sille majakalle..

    VastaaPoista
  3. ai vain majakkasaari majakalla kelpaa? :)

    VastaaPoista
  4. aivan näin :D majakka ilman saarta on vähän sama kuin autiosaari, jolla ei olisikaan lämmin ja puut täynnä hedelmiä ..

    VastaaPoista
  5. mut voishan se majakka olla mantereellakin jollain kauniilla paikalla, vai?... jos autiosaarella olis lämmin ja hedelmällisiä puita, niin sit siellä olis varmasti myös pelottavia villieläimiä ja trooppisia myrskyjä... :/

    VastaaPoista
  6. hmm no ehkä se sit voiskin niin ei tarvis aina käyttää venettä.. ei siel olis, ehkä korkeintaan kissaeläimiä :)eikä pahoja myrskyjäkään. jajajaja..

    VastaaPoista