sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Blogihaaste

Sain blogihaasteen, että kerron itsestäni randomisti 100 asiaa. Ensinnäkin voi olla, että tämä tulee olemaan aivan mahdotonta toteuttaa ajanpuutteen ja mielikuvitukseni vuoksi. Erittäin huolestuttavaa yrittää kerätä itsestään infoa paljastamatta omaa identiteettiään, mutta kokeillaan.
Todella hieno idea kuitenkin, kiitos sille, joka sitä ehdotti.

Ensimmäiset kymmenen
1. En syö maksaa. En ollenkaan, en missään muodossa, en maksalaatikkoakaan jne., ja tämä on periaatekysymys.
2. Olen ehkä kerran tai kaksi kertaa viikossa krapulassa, yleensä. Tähän odottelen muutosta edelleen, koska inhoan krapulaa.
3. Tykkään hyvästä ruuasta. Ja mainitsen sen jo heti tässä, koska mulla on krapula ja kauhea nälkä, mutta en jaksa alkaa miettiä, että mitä voisin syödä. Tekee mieli tonnikalaa (söin Vilman luona illalla tonnikalaa)
4. Tykkään tonnikalasta. En edes tiennyt, että kovin erityisesti tykkään siitä, mutta nyt tykkään ja haluaisin sitä just nyt, vaikka suoraan tölkistä, nälkä ....
5. Haluan alkaa lottoamaan, tiedän jo numerot.
6. Tykkään eläimistä, en kaikista, mutta joistain. Tykkään mm. hämähäkeistä, käärmeistä, liskoista, perhosista, kaikista kissaeläimistä, kaneista ...... the list goes on. Lepakotkin olis jees, mutta kun niiltä voi saada vesikauhun, jos sellainen puree.
7. Inhoan aseita. Inhoan niitä. Okei, voin katsella niitä jossain leffassa tms. mutta oikeassa elämässä pelkkä niiden ajatteleminen alkaa ahdistaa.
8. Rakastan kahvia, lähinnä kofeiinin takia, voikin sanoa että rakastan kofeiinia ja nyt oon siirtymässä jopa energiajuomiin, tai ainakin ED girliin.
9. Tykkään auringosta, kuusta, tähdistä ja jo noiden sanojen aiheuttamista assosisaatioista mun pään sisällä.
10. Tykkään mun läheisimmistä ystävistä, vaikka oon todella huono ilmaisemaan sitä. Pidän ihmisiä itsestäänselvyyksinä, ja tavallaan olen muka aina liian kiireinen edes paljon näkemään ketään silloinkin kun ne on paikanpäällä, vieressä.

Toiset kymmenen ohhoh...

11. Pelkään sitoutumista. Todella kliseistä, mutta niinhän se varmaan on. Pelkään sitä, että en kestäkään toisen elämää ja toisen ongelmia, että lopulta koen toisen ihmisen pelkäksi taakaksi ja unohdan toisen tuomat hyvät asiat. Pelkään ottaa vastuuta, toisesta ihmisestä, sen asioista, sen elämästä. Ja heräsin tähän asiaan taas ihan hetki sitten. Pelkään, että toisella alkaa mennä huonosti jossain vaiheessa, ja joudun tukemaan, ja nääntymään, ja tekemään kaikkeni saadakseni toisen jaloilleen. Se on niin uuvuttavaa jo ajatuksenakin, miten pystyn ikinä sitoutumaan, haluan aina jättää takaoven auki, karata, juosta pois, hypätä pois uppoavasta laivasta ....
12. Olen todella suorasanainen, suorapuheinen, melkein ajattelematon siinä mitä sanon ääneen.
13. Olen sinisilmäinen, uskon yleensä kaiken mitä mulle kerrotaan, ja vielä absoluuttisena totuutena. Tosin viime aikoina olen alkanut kyseenalaistaa auktoriteetteja.
14. En tykkää talvesta. En vaan tykkää. Joskus tykkäsin. Välillä en tykännyt edes syksystä, mutta vielä tässä vaiheessa se on näköjään ihan ok.
15. Mulla on ollut kerran sellainen dokauskausi, että join melkein joka päivä, en muista kauanko sitä kesti, riittävän kauan ainakin, hyi helvetti.
16. Mua ärsyttää, kun mun äiti vittuilee mun polttamisesta. Haluan lopettaa, joo-oo, mutta en halua, että äiti piilovittuilee, rasittavaa.
17. Just nyt haluaisin tehdä koulutöitä, mutta en pysty, koska on krapula.
18. Saatan olla allerginen vetoketjuille, jos ne saa olla kauan ihoa vasten, ainakin joillekin, koska äsken pidin valkoista pehmeää takkia päällä, eikä siellä alla ollut mitään, ja sain ihottumaa kaulaan ja nyt vituttaa.
19. Mä juon kahvin maidon kanssa, ja pitää olla paljon maitoa.
20. Tykkään simpukoista, kotiloista, pienistä kivistäkin jopa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti