sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Liquid diamonds


Olin sit eilen halloweenbileissä Tanjan ja Hennin kanssa. Ihan jees, mua väsytti ja kaikkea, mutta oli silti ihan hauskaa. Ja lonkero ei meinannut millään mennä alas eikä mua huvittanut juoda mitään muutakaan. Kummallista, mua ei huvittanut juoda, ja oikeastaan melkein koko sen ajan, mitä olin baarissa, ajattelin että olisin ehkä mielummin kotona, vaikka mulla ei olisikaan ollut kotona yhtään mitään tekemistä. Ja että ne jaksoikin huudella mun perään törkeyksiä, tai ainakin Henni, kun sanoin, että meen kotiin ja lähdin kävelemään. Hmph!

Koulujuttuja en ole tehnyt koko viikonlopppuna ja olin niin vihainen itselleni, että äsken tiskasin, imuroin, järjestelin vaatekaappia, laitoin pois kesävaatteita, vein kamoja roskiin, ja pesin neljä koneellista pyykkiä ja kävin pienellä lenkillä ja näin tosi söpön kissanpennun yhdellä ikkunalaudalla.

Oon kohta pulassa koulujuttujen kanssa, mutta aion tänään vielä edes avata jonkun kirjan tai jotain etten sitten ainakaan sen takia valvo koko yötä.

Sanoinko jo, että mun unirytmi on taas viime aikoina ollut ihan sekaisin. Oon valvonut kolmeen tai kahteen tai neljään vaikka kuinka monena yönä ja en ole aamuisin päässyt millään sängystä ylös, en ymmärrä miten niin on päässyt käymään. Miettikää mikä onni, että nyt siirrettiin kelloja, voisko tämä nyt tarkoittaa sitä, että mä vielä joskus tulevaisuudessa pääsen ihan ihmisten aikoihin ylös? Kun mä en enää herää edes herätyskelloon, torkutan vaan.


Huomenna on 1. marraskuuta ja listaan tähän mun marraskuun asioiden tärkeysjärjestyksen:

1. Koulu ja tyttö (jep, edelleen se sama)
2. Oma hyvinvointi
3. Kaverit ja perhe

Nyt menen suihkuun ja sitten sytyttelen kynttilöitä ja mietin, että luenko naisten lehtiä ja telkkarin pauhaamaan taustalle ja vaan rentoudun vai alanko tehdä koulujuttuja. Mut nyt ensin suihkuun..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti