torstai 14. lokakuuta 2010

Let it burn under my skin


Joku taas kyseli, että miksen oo kirjoittanut blogia ja miksi blogihaaste on edelleen kesken..
Yksinkertaista, mulla on ollut tärkeämpää tekemistä. Ja haluatteko kuulla salaisuuden... MULLA ON KÄSI KIPEÄ! on tajuttoman hidasta ja melko turhauttavaa näpytellä yhdellä kädellä... ja kyllä, mulla on aina joku paikka rikki, ihan aina. Nytkään en tietenkään ensin myöntänyt itselleni, että se on kipeä, mutta sen jälkeen kun olin sinnitellyt kolme päivää niin, että yritin maksimoida vasemman käden käytön (kyllä, urheasti myös kirjoitin vasemmalla), niin eilen annoin periksi ja aloin popsia särkylääkkeitä jne.
EI HÄTÄÄ!
hoidan tän nyt heti kuntoon, eli vietän "lepopäivää" kotona sideharsot kädessä hmph!
asiaa ei varmaan auta se, että oon nykyään ihan riippuvainen tietokoneestani. ei ihme että koko yläkroppa on jumissa, kun oon niin paljon koneella ja joku perusliikunta taas niin nollassa.
kuullaan sit ku mul on kaks kättä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti