maanantai 4. lokakuuta 2010

I have to do this now..


Kello on ylläri ylläri neljä yöllä, arvatkaas huviksenne kuka on hereillä. Kivaa olla hereillä keskellä yötä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että mä olen taas lipsahtamassa siihen unettomuuskauteen? Ja miksi ihmeessä olen polttanut tänään tupakkaa?

Olen äärimmäisen kyllästynyt itseeni. Haluaisin hajottaa koko elämäni tomuksi, että voisin sitten rakentaa kaiken uudelleen, sellaiseksi, että pystyn olemaan tässä.

Se on ihan fakta, että jos en nuku säännöllisesti, niin en saa koulujuttujakaan hoidettua.
Sekin on ihan fakta, että viina laittaa mun pään sekaisin.

Nyt oikeasti, mun on PAKKO, aivan ehdoton pakko tehdä asialle jotain.

Tärkeysjärjestys mun elämässä tällä hetkellä:
1. Koulu ja tyttö
2. Oma henkinen ja fyysinen hyvinvointi
3. Kaverit ja perhe


Kelatkaa huviksenne jonnekin syyskuun 13. päivän kohdalle, kuulostaako toi tärkeysjärjestys yhtään samalta?
AIVAN! Kuulostaa! Joten miksi olen nyt taas tässä samassa pisteessä - jankuttamassa asioista, jotka haluan muuttaa, miksen saa asioita jo muutettua!

Nyt teen hiilariruokaa ja toivon, että se vaivuttaa mut koomauneen siihen asti että herätyskello soi yhdeksältä - arvatkaa pääsenkö silloin hereille ja kouluun!!! En!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti