sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Yo!

Mä tallennan hyvin harvat numerot mun puhelimeen, siitä yksinkertaisesta syystä, että ajattelen ihmisistä suurin piirtein näin "Tästä tyypistä en varmaan enää kuule, eikä mulla ainakaan ole sille enää mitään asiaa" . Oon kusipää, myönnetään, vaihtelen välillä kavereiden olemassaoloa samalla tavalla kuin esim t-paitojen, niitä on niin monta ettei niitä voi kaikkia muistaa ja toisista vaan tykkää enemmän kuin toisista. Vittu, mikä kusipää, tosiaan!!

Kusipäisyydessä on monta ongelmaa. Yksi on se, että sillä hetkellä, kun klikkaat "delete" puhelimesta ja miksei samalla facebookistakin, niin sehän ei tarkoita sitä, että se ihminen todella katoaisi olemasta, mutta se katoaa mun tietoisuudesta ja mun kusipäisestä universumista. Tympeätä tässä on se, että ne ihmiset eivät itse tiedä, että ne saisivat nyt kadota, vaan ne toistuvasti saattaa ottaa yhteyttä. Joskus se on OK, koska saatan unohtaa, miksi ne alunperin poistin, saatan suostua näkemään niitä ja muistaa sitten, että "AI NIIN JOO TÄN TAKIA".

Jos en halua olla läheinen kaveri jonkun kanssa, niin siihen on yleensä jokin syy. Esimerkiksi toisen elämänkatsomus saattaa olla liian erilainen omastani, ja mitä siihen voisi sanoa.. "Ai harmi jos et voi sietää homoja, kun mä itse asiassa oon sellainen" TAI "Ai sä tykkäät Päivi Räsäsestä..".
Tai sitten syy saattaa olla jokin pienempi, vaikka vain jokin pieni asia, joka mun maailmankatsomuksessa vilkkuu punaisena, mitä silloin voi tehdä - vetäytyä, kadota, yrittää pysyä kaukana.

Otin asian puheeksi siksi, että TAAS mulle soitti vieras numero yöllä ja viesti, jossa luki "No niin kännissä nyt soittelen, niin kuin sovittiin :) ". WWHAAAAAATTTT!!!!!!!!!!!!

EN YMMÄRRÄ TAAS TÄTÄ.

Tätä on tapahtunut viime aikoina ihan kohtuuttoman paljon.

Ja siitä on vain alle vuosi, kun viimeksi vaihdoin numeroa tästä syystä.

Unenpöpperöisenä vastasin viestiin, että "Kuka?". En ole saanut vastausta vielä.

Tiedän, että on todella kusipäistä, kun oon viime aikoina jopa soittanut salaisella takaisin ja joskus oon tunnistanut äänestä, kuka siellä on, joskus en.

I'm surrounded by unfamiliar mobile numbers!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti