tiistai 26. lokakuuta 2010

reise reise


Oon isän luona yökylässä ja haluaisin aamukahvia, mutta en kehtaa mennä keittiöön mekastamaan, kun muut nukkuu. Tämä on mun mielestä ajan hukkaa, mulla olis kotona töitä helvetin paljon. Istun vaan sängyllä ja haluaisin olla jossain muualla, vaikkakaan en välttämättä kotona, vaan mielummin vaikka jossain kaukana, toisessa maassa, vaikka Italiassa, ja haluaisin syödä aamupalaa terassilla ja katsella, kun ihmiset kipittää töihin korkkareissa ja hameissa ja mun kahvi olisi liian vahvaa ja joutuisin laittamaan siihen liian paljon maitoa ja vaalea leipä olisi pinnalta niin kovaa, että en meinaisi saada sitä veitsellä halki ja laittaisin siihen päälle aamupalajuustoa. Ja olis lämmin, aurinko helottais taivaalla ja autot töötöttäis jossain ja hengittäisin ilmaa sisään samalla tavalla kuin Lisbeth katsellessaan merta Tytön alussa.
Ja ehkä mulla olis vielä joku tyttö mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti