sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Taivaanrannanmaalarit

Oon ollut niin ahkera kahden asian suhteen, että blogin päivittäminenkin jäänyt. Kavereita en ole paljon ehtinyt nähdä, joten ei ole mitään kovin jännittää kerrottavaakaan.
Eilen olin istumassa iltaa Vilman luona ja en tiedä, mistä Jenny yhtäkkiä veti esiin ison jouluvalon ja asetti sen keskelle lattiaa, asiasta ilahtuneena skoolailimme boolilaseilla joulun kunniaksi. Taisimme kyllä viettää siinä sivussa myös halloweenia, juhannusta ja Vilman synttäreitä.

Tänään heräsin joskus puoli kahdeksan maissa, aamulla siis, ja päätin nousta, ei yhtään huvittanut yrittää nukkua - en tiedä miksi. Keittäessäni kahvia menin melkein shokkiin, kun katsoin ulos. Taivaanrannassa oli ihan älyttömän nättiä. Voi olla, että mulla onkin krapula enkä vaan oikein huomaa sitä, mutta silti jotenkin ihan älyttömän kaunista.

Hetken ajattelin lamaantuneena, että miksen ole jo voittanut lotossa, voisin ostaa talon, jossa on lasinen huone, lasinen katto, lasiset seinät, niin että voisin maata keskellä lattiaa ja näkisin joka puolella vaan taivasta.

Tämän blogientryn sanoma oli siis se, että olen antanut kaikkien muiden asioiden roikkua, paitsi koulun ja tytön, ja niissäkään en koko ajan menesty 100%. Aika riittämätöntä.
Silti olen tyytyväinen elämääni tällä hetkellä, aika outoa, mutta ihan oikeasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti