torstai 30. syyskuuta 2010

Extremely tired ...?

Mua väsyttää, nukuttaa ihan hirveästi. On nukuttanut koko viikon, en tiedä olenko ehkä vähän kipeä (silmät) tai jotain, ainakin parina päivänä olin, koska sain nikotiinivieroitusoireita. Fyysisesti nukuttaa, väsyttää koko ajan. Oon nukkunut öisin, mielestäni ihan hyvin jopa ja olen noussut aamuisin ihan ihmisten aikaan ja kaikkea. Kahvikaan ei oikein piristä, eikä mikään muukaan. Nytkin vaan odotan, että sais jotenkin tän illan menemään siihen asti, että pääsis nukkumaan - ei jaksaisi oikein mitään. Aamulla meinasin kirjoittaa pitkän blogientryn ihmissuhteissa ilmenevistä ongelmista, jotka on mun ongelmia, jotka vaikuttaa kai ratkaisevasti siihen, että en nykyään pärjää suhteissa kovin pitkään. Sitten päätin olla julkaisematta sen. Kirjoittaminen on todella terapeuttista. Tiedän, että toi kuulostaa hassulta sen jälkeen, kun täällä on ollut pintapuolista höpinää horoskoopeista yms. harmitonta höpötystä, vakavat aiheet saa nyt nostaa hetkeksi ylähyllylle. Okei, olen liian väsynyt kirjoittamaan, musta tuntuu etten ole viime aikoina jaksanut blogia kirjoittaessanikaan keskittyä, liikaa kirjoitusvirheitä, joita ei jaksa jälkeenpäin korjata. Mua väsyttää.

2 kommenttia:

  1. Ehkä sulla on nyt se syysmasennus/-väsymys tai jotain...?

    VastaaPoista
  2. huomenna on 2.10, voiko sillä olla alitajuntaan vaikutusta, jos omasta mielestä mulla on kaikki hyvin ... hmmm... pitää vaan nukkua enemmän?

    VastaaPoista