maanantai 6. syyskuuta 2010

A good Monday as well..

Toi kuva ei liity mun mielentilaan mitenkään muuten, kuin että se on ihanan kesäinen ja halusin jotain kesäistä. Hyvä fiilis! Oon ollu tänäänkin reipas, heräsin onneks jo yhdeksältä, vaikka olin nukkunut herätyskellosta pommiin. Pakkasin kamat ja häivyin kirjastolle lukemaan ja tein paperille erilaisia suunnitelmia, kuten mietin elämäni asioiden arvojärjestystä ja mitä remonttia niissä pitäisi tehdä. Tein myös listan, jonka ehkä laitan jääkaapin oveen, siihen sitten ruksailen missä kaikissa päivän tavoitteissa olen onnistunut. Toistaiseksi olen saanut jo jotain aikaan, koska olen miettinyt koulujuttuja ja aloittanut lukemaan kirjaa, joka pitäisi nopeasti lukea.
Nyt menen Tanjan kanssa kaupungille ja ehkä illemmalla kerron lisää tästä ihanasta päivästä. Ihana ilma, ihana olo, YEAH!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti