sunnuntai 19. syyskuuta 2010

How ironic is this..

Kuvitelkaa tilanne, että olette tavanneet jonkun, jota ette halua huolestuttaa menneisyytenne synkillä aalloilla, mitä silloin tapahtuu?
Jokun HEMMETIN EX yhtäkkiä päättää ottaa yhteyttä. Valittelee sitä, kuinka paska on joskus ollut (NIIN! AIVAN, TÄYS PASKA!) ja kysyy, voitaisko mennä kahville, haluaa kuulemma pyytää anteeksi jne.
Mitä minä vastaan? Okei, olen humalassa taas kerran, joten sanon "No tuu tänne moikkaan, niin puhutaan."
Niimpä Ex lähtee minun ja kavereideni kanssa jonnekin, tämä ei juo (oli silloin juoppo, väittää lopettaneensa) eikä edes pahemmin polta (viimeisin akka pakotti lopettamaan)..
Mikäs siinä - ihan kavereina. Kaikki menee ihan ok, olen hyvin välinpitämätön sille, että onko ex seurassamme vai ei..
Ei siinä mitään, that´s it.
Mulla ei edes ollut ton exän suhteen yhtään mitään ongelmaa, toi on ja oli ihan välinpitämätön juttu. Mua lähinnä ärsyttää se, että jollain, joka joskus oli täyspaska, oli pokkaa ottaa yhteyttä ja selitellä ja yrittää olla ystävällinen, kun en kaipaa siltä mitään sellaista. Mennyt on mennyttä.
Mutta mielummin tuollainen välinpitämätön ex, kuin joku sellainen, joka saa asiat pois hyviltä raiteilta. Pitäiskö jo vaihtaa joku salainen numero, ei ainakaan kukaan muu ex enää häiritsisi mun nykyisiä kuvioita.

Hitto mä oon ihastunut - ehkä mielikuvitusolentoon, mutta ihastunut silti. Enkä halua, että kukaan tai mikään tulee nyt sotkemaan sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti