perjantai 3. syyskuuta 2010

Neiti J ja taikasuklaakakkupala

Ystäväni Sami tuli kylään illalla ja toi mukanaan maagisen suklaakakkupalan, jonka Neiti J oli lähettänyt minulle Samin mukana. Mulla oli eilen ihan kaamea olo melkein koko päivän ja Samin näkeminen ja maagisen kakkupalan saaminen piristi mua yhtäkkiä ihan älyttömästi ja pysyin yön ihan hyvällä tuulella, vaikka löysin A:n (exän) paidan sattumalta. Paidan löysin siten, että maagisen kakkupalan läsnäolon innoittamana päätin järjestellä asuntoani uuteen uskoon ja siirsin sängyn keskelle lattiaa ja heti kun näin, että sängyn viimeisen nurkan takaa näkyi jotain valkoista, niin ajattelin heti exää. Oltiin ostettu just nämä paidat exän kanssa niin, että voidaan kulkea identtisinä, mutta erivärisinä kaupungilla. Ja nyt nämä molemmat on mulla! Todella symbolista, I think.

Anyways, vaikka menin nukkumaan pieni pala kurkussa, niin aamulla maaginen kakkupala innoitti mua uudelleen. Odotin monta tuntia lähes kärsimättömänä, sillä en tavallaan olisi halunnut syödä sitä, koska sitten sitä ei enää ole, mutta sitten lopulta keitin oikein nätit kahvit ja otin kakkupalan ja laitoin eilisen Puumanaisen boxilta ja HITTO SE OLI HYVÄÄ!!!!!!!
On sanomattakin selvää, että kiitos Neiti J:n maagisen kakkupalan tulen tänään olemaan niin hyvällä tuulella, että kun muut rämpii syysmyrskyssä niin mun päässä ja kasvoilla paistaa aurinko! *tähän kymmenen hymiötä ja sydäntä*

KIITOS NEITI J, you're unbelievably gorgeous!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti