perjantai 24. syyskuuta 2010

My imagination

Mulla on todella vilkas mielikuvitus ja rakentelen vähän väliä uusia linnoituksia pääni sisälle. Vedän elementtejä sieltä täältä, vääntelen asioita uusiin muotoihin, joskus vääristän jopa todellisuutta, niin että en aina erota sitä, mitä muut näkevät ja mitä mä näen.
Olen joskus ennenkin maininnut, että Toolin Maynard James Keenan puhui siitä, että koska tämä on kasvanut ainoana lapsena perheessä, niin tämän mielikuvitus on rikastunut.
Koen samalla tavalla.
Mielikuvitus on ehkä myös sellainen selviytymisrefleksi mulle.
Joskus vaan pakenen tosi elämää ja tuudittaudun omiin ajatuksiin. Ehkä olen myös aina todella herkästi ihastunut mielikuvitusolentoihin, enkä nyt puhu vain keijukaisista, vaan ihan oikeista ihmisistä, jotka on jossain olemassa, mutta joita vain en ole oikeassa elämässä tavannut, esim. rokkitähdet, näyttelijät jne.
Ehkä ihastun helpommin niin, että se ihminen ei ole oikeasti lähelläni, niin että saan rauhassa muodostaa ihmisistä omat fantasiat, tosielämässähän olen ihan paska ihmissuhteissa.
Ehkä en ollut ensimmäisenä jonossa, kun jaettiin kommunikaatiotaitoja. Mutta ainakin olin aika lähelle jonon alkupäätä silloin, kun mielikuvitusta jaettiin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti