perjantai 13. elokuuta 2010

13th Friday

Tänään olen käyttänyt koko päivän siihen, että ystävälläni Hennillä meni poikaystävänsä kanssa poikki viime yönä ja tänään olen katsonut Hennin perään ja yrittänyt piristää tätä ja nyt Henni jää vielä yöksi.

Hennin jätkä oli sanonut jotain tyyliin "Onnea vaan teille", kun Henni oli kertonut tulevansa mun luo. Sillä hetkellä, kun tajusin, että jätkä tarkoitti sitä, että tykkään tytöistä jne, niin mua alkoi ärsyttää ihan älyttömästi. En edes sano, mitä tällä hetkellä ajattelen siitä jätkästä.

Henni muistuttaa tällä hetkellä minua siitä, millaisessa kunnossa itse olin viime syksynä erotessani O:sta. En ole hetkeen nähnyt, miltä se näyttää, kun jonkun tytön sydän on rikki. Se näyttää niin kivuliaalta.
Istuimme ja makoilimme laiturilla ja joku suomenruotsalainen paappa huomasi, ettei kaikki ole kohdallaan ja yritti lohduttaa sanomalla, että kyllä se siitä vielä.

Jos Henni ei olisi nyt rikki ja jos en tuntisi suurta myötätuntoa niitä kohtaan, joiden sydämet ovat rikki, niin päivä olisi varmaan ollut tosi hauska. Ostimme tiimarista peruukit ja hennesistä topit ja istuimme melkein identtisinä juomassa siideriä muovisista martinilaseista parvekkeellani.
Onneksi tänään oli kaunis ja lämmin päivä, tuntuu taas kesältä, vaikka eilen olin jo masissyksyfiiliksissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti