tiistai 24. elokuuta 2010

I'm running out of time

Oletteko huomanneet, kuinka iän myötä aika alkaa mennä hirveän nopeasti. Jokainen päivä tuntuu menevän nopeammin ohi, aika ei riitä ikinä mihinkään.

Oon kauan aikaa ollut tekemättä koulutöitä ja monet muutkin asiat ovat roikkuneet. Oon oikeesti istunut aikapommin päällä, ja nyt mun täytyy yrittää vikkelästi alkaa hoitaa asioita ja yrittää pelastaa itseni.

Mun on pakko keskittyä ja alkaa laittaa itseni ja omat kuvioni elämässä ykkössijalle. Nyt ei oo enää aikaa muiden auttamiseen ja tukemiseen eikä mihinkään ihmissuhdekuvioihin, nyt täytyy keskittyä niihin juttuihin, jotka on nyt pakollisia.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että nyt loppuu huvittelu, niin fyysinen kuin rahallinenkin. Tipaton alkaa juuri nyt ja kestää toistaiseksi syyskuun loppuun.

Turha kokeilla, että olenko nyt tosissani, sillä olen. Ei kannata yrittää suostutella tai manipuloida mua käyttämään mun aikaa tai rahaa enää mihinkään, tai muuten oikeasti suutun.

Musta tuntuu jo nyt, että oon käytännönasioideni kanssa jo syvässä kuopassa ja nyt mun on aika alkaa kiivetä sieltä ylös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti