maanantai 9. elokuuta 2010

Elokuu


On elokuu ja takana on taas yksi jännittävä viikonloppu.

Ensin kerrottakoon kaikille, jotka eivät vielä tienneet, että mä oon ihastunut jätkään. Joo-o, jätkään! Odotan edelleen innokkaana, että onko tää vaan joku mun ohimenevä aivojen hermoimpulssi, vai voiko mulle oikeasti käydä näin.


Eilen oltiin ystäväni Tanjan mökillä kaveriporukalla ja sää oli mitä omituisin. Stressasin ukkosta ja mua vitutti suunnattomasti, kun ystäväni Katri nauroi. MÄ USKON KARMAAN! MUN LÄHELLÄ EI SAA NAURAA SILLOIN JOS MÄ PELKÄÄN UKKOSTA! SE VOI ISKEÄ KYSEISEEN NAURAJAAN JA JOS ISTUN LÄHELLÄ, NIIN MYÖS MUHUN!

Call it insanity, call it supersticiousness, I call it common sense.


Viikonlopun hauskin hetki oli, kun porukalla tuuletimme autossa, kun pitkään edellämme hidastellut
vaari, jota emme millään saaneet ohitettua vastaantulijoiden vuoksi, kääntyi bensa-asemalle. Se oli legendaarinen hetki. Voi sitä riemun määrää!


Nyt luen Hugleikur Dagssonin, islanitilaisen kirjailijan, mahtavia koomisia kirjoja nauran katketakseni. Varsinkin tälle yhdelle piirrokselle, jossa jätkä katsoo muijan privaattipaikkaan ja toteaa "Sun pimppi katsoo mua" ja nainen vastaa "Se on isoäitini lasisilmä".

AHAHAHAHAHAHAHAAHAAAA!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti