keskiviikko 25. elokuuta 2010

Back door girl


Joka päivä tapahtuu jotakin kummallista. Eilen Ninni (tyttö, jonka tapasin baarissa ja jonka päätin feidata ääliömäisen käytöksen vuoksi) taas kerran otti yhteyttä. Vaikka olin vakaasti(?) päättänyt, että nyt Ninnin pelleily riittää mulle enkä vastaa, jos tyttö vielä tekstailee, niin siitä huolimatta tuskastuin äärettömästi, kun yritin olla vastaamatta tämän viestiin. Joidenkin ihmisten kanssa kai on vain niin, että vaikka näet heidän idioottimaisen kusipäisen käytöksenä ja joudut sietämään kaikenlaista paskaa, niin siitä huolimatta haluat katsoa, mitä tapahtuu. Ninni on löytänyt jonkun ihan oman taktiikkansa saada päässäni asioita tapahtumaan. Tavallaan inhoan Ninniä tällä hetkellä siitä syystä, että tuntuu kuin olisin pässi, jota viedään narussa kohti jyrkännettä ja sitten oikealla hetkellä tönäistään reunan yli ja minä (pässi) kävelen kiltisti, vaikka näen, että joku laittaa narun kaulaani ja lähtee vetämään minua reunaa kohti. Kaikista kiukun ja ärsytyksen tunteistani huolimatta puhuin Ninnin kanssa eilen puhelimessa.


Sanoin Ninnille suoraan, että "Miksi sä teet näin? Miksi sä kohtelet mua tällä tavalla?" Ninni myönsi olleensa epäreilu, mutta ei alkanut ainakaan luetella mitään typeriä tekosyitä. Sanoin "Sä olet kuin saippuaa, en saa susta mitään otetta. Sä olet hankalin mimmi, mitä olen hetkeen tavannut". Ninni nauroi ja myönsi olevansa hankala. Kaikki varoituskello soivat päässäni. Ninni on hankala mimmi, hankalampi kuin viimeisin exäni A, jonka luulin olevan ylitsepääsemättömän hankala. Ninnillä on iso kasa ongelmia ja sairauksia, samat sairaudet kuin A:lla ja ehkä enemmänkin. Ninni on maailman hankalin tyttö.
Kaikesta tästä paskakohtelusta ja ärsyynnyksestäni huolimatta suostuin vielä viimeisen kerran antamaan Ninnille mahdollisuuden ja lähdin tämän kanssa kaupungille tänään. Ninni lupasi, että kohtelee minua paremmin tästä lähtien. Kaikki meni kaupungille ihan jees ja nyt alkaa tuntua siltä, että kuva Ninnin hankaluudesta ja tämän lukuisista ongelmista alkaa selkiytyä.
Hälytyskellojen jatkuvan soiton seassa tajuan, että Ninni on liian hankala ja että tämä ei tule pysymään elämässäni kauaa. Sen voin luvata teille kaikille, varsinkin teille, jotka tietävät jo miten epäreilua kohtelua olen tähän asti saanut. Jos Ninni on elämässäni vielä ystävänpäivänä, niin te kaikki vakiolukijat saatte minulta 2€.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti