maanantai 2. elokuuta 2010

The Miracles of Summer days


Olin autoreissulla Tanjan kanssa nyt viikonloppuna. Ajelimme vähän siellä sun täällä ja näimme kaikkea mielenkiintoista, mm. myrskyn tuhoja ja monia kylähulluja.
Perjantaina reissu alkoi mahtavasti sillä, että työkavereiden kanssa korkkasin kaljat juuri vähän ennen kuin minun olisi jo kuulunut olla ratissa. Viikon univelat takana ja epämääräinen syömisrytmi auttoivat kaljaa nousemaan päähän jo tölkin puolessa välissä. Pe-La yö oli helvetillisen kuuma, joten unet jäi katkonaisiksi ja lauantaina olin niin väsynyt, että olin jo huolissani itsestäni, voin rehellisesti myöntää että siinä vaiheessa, kun meinasin moottoritiellä aihuttaa kolarin, niin päätin että en vaan oo ajokunnossa. Nukahdin heti, kun oltiin maksettu uus yö mökissä ja pääsin sänkyyn viiden mais illalla.
Nyt oon kotona. Viime yönä näin kahta unta. Toisessa viime kesäinen/syksyinen exäni, neiti O, oli tullut Vaasaan ja jostain kumman syystä oli hyvin ilahtunut mun näkemisestä ja halusi mun luo yöksi. Ilmeisesti siinä unessa asuin kotona tai jotain, koska jostain syystä mun äiti pamahti paikalle, kun oltiin menossa nukkumaan. Esittelin O:n äidilleni, jolloin äitini kilahti ja mäkin lähdin nostelemaan. O suuttui jostain enkä enää sen koomin kuullut tästä. Sitten aloin nähdä toista unta, josta en sano yhtään mitään.
Tosi outoa mun elämässä on tällä hetkellä vaan yksi asia, se mitä mä tunnen tällä hetkellä.
Siis.. mä taidan olla nyt ihastunut. Ja tää ihastuksen kohde on niin .. jotain absurdia, että mä oon vaan hämilläni. Mun ei tarvitse puhua asiasta enempää, koska sitten kun kesähelteet menee ohi ja näen sitä harvemmin, niin mun fiilikset varmasti katoaa yhtä nopeasti kuin ne tulikin.
Jos näin ei käy, niin te saatte tulla lukemaan todella outoja juttuja mun blogista.
Hyvää viikkoa kaikille mun lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti