keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Aivokuolema/ kipeytyneiden aivojen dilemma


Heti sillä hetkellä, kun menin tänä kesänä ensimmäisenä päivänä töihin, niin kuulin kuinka mun aivosolut alkoi poksahdella ja muuttua höyryksi, joka valui korvista ulos. ÄO:n radikaali lasku on jatkunut koko töissäoloaikani ja tällä hetkellä oloni on lähestulkoon aivokuollut.


Töiden jälkeen en näe enkä kuule mitään, oikeesti. Mä en huomaa mitään, mun tarkkaavaisuustaso on nolla ja jos mulle puhuu jotain, niin jos satun jostain syystä kuulemaan puheen, niin mun vastaus on siihen kuitenkin "Ai mitä?". Vaihtoehtoisesti saatan vain tuijottaa tyhmänä ja ehkä vielä hieman kellistää päätä sivulle tehdäkseni toiselle selväksi, että tässä päässä kuuluu vain aavikkotuulen humina eikä äly liiku mihinkään.


En muista, olenko koskaan ollut yhtä aivokuolleessa tilassa. En voi toivoa muuta kuin, että tämä järjetön aivojensisäinen väsymys katoaa samlla hetkellä, kun viimeisenä työpäivänä (joka on pian) suljen työpaikan oven takanani.


Hassua tässä on tosin se, että käyn kyllä vilkasta ajatusten vaihtoa pääni sisällä ja mietin maailman ihmeellisiä asioita, kuten vaikka uskontoja tai kansalaisuuksia tai politiikkaa tai mitä tahansa, mistä saan riittävästi pohdittavaa eri näkökulmista,

MUTTA

Rasitun suunnattomasti siitä, kun joku puhuu minulle jotain. Varsinkin silloin, jos toinen olettaa, että minä ymmärtäisin puheen sanoman, saatika reagoisin siihen mitenkään. Pääni tulee nytkin pelkästä ajatuksesta kipeäksi.


Rasittavien ihmisten ääni on rasittavinta, mitä tällä hetkellä voin joutua kohtaamaan. JA rasittavat ihmisten tekemät äänet, esim. nieleminen, toistuva huokailu, ruuan pureskeleminen, muovipussin TAI VIELÄ PAHEMPI KARKKIPUSSIN rapisuttaminen ynnä muu rasittava inhimillinen meteli jossain kuuloetäisyydelläni.


Melkein oikeesti vituttaa, mutta koska oon nykyään niin hemmetin rauhallinen ja kärsivällinen ja pitkäpinnainen jajajajajajaja niin yritän pitää turpani kiinni etten vahingossa räjähdä läheisille (silloinkaan kun ne esim. JUURI NYT keskeyttää mun ajatukset ja kirjoittamisen, kiitos vitusti ja sori vaan, mut.. yritin sanoa tän jo aiemmin..) .



Nyt vituttaa meteli. Pitääkin tehdä lista top 100 äänistä, jotka mua nyt vituttaa. Äkkiä hermosauhuille ennenkuin alan karjua Tanjalle, joka hokee "Haloo, vastaa haloo .."!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti