lauantai 24. heinäkuuta 2010

Broken ZinZin Thoughts


I am a broken person, broken personality, scattered, fragile soul inside a tough looking shell.

Olen myrskynsilmä ja kun pyöräytän sormea ilmassa, ympärilläni alkaa pyöriä entistä kovemmin. Katselen tuhoa, rakastan sitä ja aiheutan sitä, rakastan kaaosta.

Mikään ei tunnu yhtä aikaa niin hyvältä ja pahalta kuin se, kun joku mun nainen repii mun tukkaa ja ihoa, niin kovaa että kuuluu rusahduksia ja pelkään vaurioita ja haluaisin pois, mutta en pääse, koska toinen on vahvempi ja vääntää mun käden poikki jos rimpuilen. Saan huutaa, itkeä, taistella ja vihata toista siksi, että toisen kuuluisi antaa hellyyttä ja lämpöä mulle ja saan vain väkivaltaa.

Scars on my skin, Scars on my heart, Scars on my soul, Reminding me of myself..:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti