keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Light up your cigarette and join us...

Tänään oli ihan mahtavaa töissä. Siis ihan oikeasti. Poltin tupakkaa vähintään kerran tunnissa, työpäivän aikana meni vähintään yhdeksän tupakkaa, mikä on siis noin puolet enemmän, mitä normaalisti olen töissä itselleni sallinut. Fiilis oli ihan katossa.
(Teksti kateissa) Ja tuhmia puheita. Asiaa ei auta se, että näin viime yönä unta yhdestä kesätyöntekijäPOJASTA. Joo, kyllä mä näen välillä unia pojistakin.
Mä voisin ihastua.. siihen heterotyttöön. Mua ei haittaa, että se on hetero. Mua ei haittaa, että sillä on poikaystävä, josta se puhuu mulle. Mulla on kaikki hyvin niin kauan, kun se haluaa töissä olla mun seurassa aina kun voi ja puhuu mulle ja nauraa mun jutuille ja jos se vielä tuijottelee mua, niin sekään ei haittaa.

Outoa siinä on vaan se, että mä en ole pitkään aikaan ollut ihastunut heteroon. En yleensä ihastu edes bisseihin. JA tää tyttö on ihan erityylinen, kuin millaisiin yleensä ihastun. Eli en mä oikeasti ole ihastunut, tää on vaan jotain työtuijottelua, minuutit kuluu nopeammin kun odottaa, että näkee toisen. Ei ota enää yhtään niin kipeää nousta aamulla ja mennä töihin, mä en enää ole siellä yksin.


"Yksin" -sanalla tarkoitan tietenkin omaa päänisisäistä maailmaa, jossa voin joskus olla yksin keskellä ihmisjoukkoa tai yksin kaveriporukan keskellä. Mulla on ihmeellinen taito välillä eristäytyä ja hukkua omaa päänisisäiseen maailmaan, se voi tapahtua missä vaan milloin vaan.

Loppuiltakin tulee luultavasti olemaan mukava, ainakin illallinen ja kaveriseuraa tiedossa.

I'm a free bitch baby.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti