sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Two sides to every story..


Onneksi Pasa ja Atpo on jo kirjoittanut vitutusblogin, niin mun ei tarvitse. Joinain päivinä vois vaan listata asioita, mitkä nyppii niin paljon, että on vaikea keskittyä olennaiseen, eli hetkessä elämiseen.


Teenpä aikani hussaamiseksi pienen listan niistä asioista, jotka mua nyppii just nyt:

1. Mun työkaveri. Töissä olis niin kivaa, jos olis kiva työpari, mutta pelkkä sen äänen kuuleminenkin aamuisin saa mut haluamaan kaivaa syanidikapseleita takin taskusta.
2. Mun exät. Ei mee päivääkään, ettenkö voisi kaikin keinoin olla näkemästä jotain niihin liittyvää, esim kun käyn qruiserissa ja tapaan kiinnostavan tytön, niin sen vieraslistassa on mun exän jättämä viesti. Että terve.
Tässä tää olikin, eli ei mua siis edes vituta niin törkeästi tällä hetkellä. Mitä nyt vähän turhauttaa ja nyt tupakalle..
niin ja öitä! (ja mähän en tietenkään taas saa nukuttua ja se vituttaa mua viimeistään kolmen maissa yöllä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti