lauantai 24. heinäkuuta 2010

Sunny day begins with a hangover



Siis okei mä tiedän, miltä tää nyt vaikuttaa, kun sanon, että oon taas krapulassa. Te ette tietenkään ajattele, että Lasipää on juoppo vaan sen sijaan odotatte innolla, että onko Lasipäälle tapahtunut jännittäviä seikkailuita!


Mutta mä olenkin tuhma lasipää enkä kerro eilisillasta muuta kuin, että join ainakin mansikkapoplea, kuohuviiniä, jonkun ihmedrinkin ja ..siideriä. Listaa saa täydentää, jos jollain on todistusaineistoa jostain muusta. En halua tietää, paljonko käytin rahaa. Olin ansainnut sen.


Nukuin koiranunta, eli heräilin, ja näin unta, että meillä kotona oli kesähoidossa kaikki kissatalon kissat. Siis niitä oli ainakin 50 ja se oli PIKKASEN työlästä. Nyt haluaisin kissan.

Taas oli hyvä aamu. Usein viikonloppuisin ollut hyviä aamuja viime aikoina, toivottavasti sama linja jatkuu. Tänään aamulla kaverini Terhi alkoi jutella kanssani Facebookissa. Terhi on jenkeissä ja hänestä ei ole hetkeen kuulunut mitään, joten oli kiva kuulla, miten siellä menee.


Tarkoitus olisi kohta soittaa mutsille ja mennä käymään siellä, huono omatunto viime aikaisista riidoista, mutta onko mun vika, jos joku ei osaa käyttäytyä?

Muita suunnitelmia tälle päivälle mm. leffailtaa Jaanan luona (hän on käymässä täällä) ja sen jälkeen ehkä jonnekin baarittelemaan, mahdollisesti työkavereiden kanssa. Eli huomenna saattaa olla jännittäviä seikkailuita kerrottavana, stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti