tiistai 20. heinäkuuta 2010

w00t!!


Taas oon töiden jäljiltä niin poikki, etten paljon muuta jaksa kuin kuunnella Video Phonea ja polttaa tupakkaa, elämää sekin tosin. Töissä kului aika tosi hitaasti. Kiinnostus heterotyttöön on kadonnut, kaikki kiinnostus kaikkiin näkemiini ihmisiin on kadonnut. Tuntuu tyhjältä ja missään ei ole mitään järkeä. Enkä tiedä, mitä haluan. Haluanko naisen vai haluanko olla yksin, mä en tiedä.
Ainut päivän jännä juttu töissä oli se, kun puhuin vähän nuoremman (16-v) työntekijän kanssa ja se ei ollutkaan enää niin ujo, mitä aiemmin ja se ilmeisesti olis viihtynyt mun seurassa kauemminkin. En tiedä miks, mut jotenkin toi tapahtuma vaan tuntuu nyt hassulta. Mä en tuntenut oloani edes vanhaksi, tarkoittaako se sitä, että mä oon lähtenyt henkisellä tasollani nuortumaan takaisin teiniksi? It might just be it, you never know.

Jos teillä on samanlaisia pelkoja, niin tässä on teini-testi, Millainen teini olet?


Mä en uskalla edes kokeilla!
LOLLLOLOLOLOLOLLL!!!!111
P.S: se mimmi ei käyttäytynyt teinimäisesti ja sillä oli ihan samanlaiset jutut ja ongelmat kuin mulla. Eli mimmi ei edes ollut teinix. Se on kiva tyttö. Oikeesti. Älkää naurako mulle siellä. Enkä mä sekaannu alaikäisiin, mä vannon!!11

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti