lauantai 3. heinäkuuta 2010

NO NIIN ... petteri.

Okei, nyt aion kertoa teille eräästä kauan vituttaaneesta asiasta, kyllä, tämä asia on vaivannut mua jo vuosia. Lähes tulkoon yhtä kauan, kuin ystäväni Jaana on asunut Tampereella poiskaystävänsä Petterin kanssa. Ei lähes tulkoon yhtä kauan, vaan tasan yhtä kauan, sillä mua vituttava juttu on just tämä Petteri.

Yks kaunis päivä joskus iät ja ajat sitten ystäväni Jaana esitteli meille uuden poikaystävänsä. En muista niistä ajoista yhtään mitään, eli voi olla, että hyvinkin aluksi luulin Petterin olevan ihan helt okej kille. Vuosien varrella Petterin todellinen luonne on tullut ilmi ja koska minulla on valitettavasti taipumusta aina välillä olla draamakuningatar, niin ilmeisesti minulla on kaikista Jaanan kavereista huonoimmat välit Petteriin. En muista, kuinka kaikki alkoi, mutta jokaisissa synttäribileissä olen joutunut kuuntelemaan, kun Petteri yhden lonkeron jälkeen alkaa kommentoida ystävieni ja minun ulkonäköä, (anteeks vaan mutta millä v***n oikeudella!!). Olemme järjestäneet ystäväporukalla paljon erityyppisiä juhlia ja bileitä ja viimeinen pisara tuli pari vuotta sitten, kun Petteri oli Jaanan synttäribileissä ruvennut puhumaan juttuja, kuten "Kaikilla naisilla pitäisi olla kuntosalikortti, en ymmärä miten joku nainen voi olla pitämättä itseään hyvässä kunnossa" ja "toivottavasti ostitte Jaanalle lahjaksi jumppapallon, mä tykkään kun Jaana pitää itsestään huolta". MITÄ VITTUA. Tämä ei tietenkään ollut kaikki tässä, sitten tuli niitä ainaisia uteluita, että missä meidän muiden miehet on (suurin osa tästä kaveriporukasta on tavallisten jätkien yläpuolella ja nauttii sinkkuudesta ennemmin kuin ottaa jonkun tallukan), en muista sanoinko jotain siitä että tykkään naisista. Anyways, oma kuppini meni nurin siinä vaiheessa, kun vessassa käydessäni kuulin kuinka kännykkääni kilahti tekstiviesti ja kännykälle palatessani istui Petteri sohvalla kädessään minun kännykkäni. Kilahdin, karjaisin ja häivyin. Olin tietenkin tuohon aikaan aina vielä lisäksi humalassa, joka sai Petterin kaikki sanat ja teot menettämään mittasuhteet ja kaiken paskan tapahtuneen jäljiltä tunnen suurta inhoa ja kammoa Petteriin.

Petteri osaa romuttaa itsetuntoni sekunnissa. Tiedän, ettei minulla ole nykyään enää mitään hätää, olen löytänyt ihmisiä, jotka rakastavat minua ja pitävät minua kauniina sellaisena kuin olen. Silti aina, kun en ole varma onko Petteri tulossa synttärijuhliin vai ei, niin olen ihan kipsissä enkä tiedä mitä tehdä, jotta pystyisin ignoroimaan kaikki paskat sanat. En halua aiheuttaa riitaa tai draamaa kenenkään synttäreillä, mutta jos joku alkaa aukoa minulle päätä tai loukkaa minua, niin on vaikeaa pitää turpa kiinni.

Toivotaan etten näe Petteriä tänään Jaanan synttäreillä. Laitan liitteeksi tekstini alkuun erään näyttelijän kuvan, joka mielestä näyttää Petteriltä. YÄK! Ja nyt äkkiä meikkiä naamaan, mekko päälle, pyörän selkään ja Jaanan synttäreille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti